ProgMalování – 6. třída (6. ročník)

ProgMalování je zábavná kombinace programování a malování. Úkolem je nakreslit zajímavé obrázky pomocí programů, které tvoříte přetahováním připravených bloků. Jde o programátorskou úlohu vhodnou i pro úplné začátečníky a děti na prvním stupni ZŠ.


Řazení podletématuobtížnosti  Výpis úlohrozbalit vševybrané sadyjen přehled
Malovací rozcvička
1/11
Obrázky
0/11

Obrázky

Kreslení obrázků pomocí základních operací. Bude potřeba se trochu zamyslet nad správným pořadím...

Vzory s opakováním I
0/9

Vzory s opakováním I

Zde máme navíc příkaz pro opakování, který využijeme pro vykreslování řad a vzorů.

Ladění obrázků
6/9

Ladění obrázků

Důležitou součástí programování je ladění, tedy hledání chyb a jejich opravování. V této sadě si to můžete natrénovat: dostanete připravený program a jen ho musíte mírně doladit.

Skládání tvarů
0/8

Skládání tvarů

Skládáním základních tvarů se dají vykreslit zajímavé geometrické obrazce. Zvlášť když zapojíme speciální inverzní štětec.

Vzory s opakováním II
0/8
Obrázky II
0/8

Obrázky II

Trochu rozsáhlejší obrázky. Nevyžadují žádný velký nápad, jen trochu důslednosti.

Skládání tvarů II
0/5

Skládání tvarů II

Dokážete se na útvary správně podívat a poskládat je ze základních?


Celkem vyřešeno: 7 z 69

NAPIŠTE NÁM

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Časté dotazy Návody pro rodiče Návody pro učitele

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence