Šipkovaná
Umístěte do lesa šipky a pomozte skřítkům najít cestu do jejich domečku! Není to jen tak. Skřítci musí také sbírat hříbky, nesmí se srazit a nesmí spadnou do vody. A pozor na skřeta!
Šipkovaná je jednoduchá logická úloha, která procvičuje programátorský styl myšlení. Je to dobrá příprava na komplikovanější programátorské úlohy. Šipkovaná je použitelná pro děti na prvním stupni základních škol, současně ale nabízí zajímavé úlohy i pro starší řešitele.
Výpis úloh
Skřítkova rozcvička
Položte do lesa šipky, aby skřítek došel do svého domečku. Šipek je málo, tak ať vám vystačí.
Sběr hříbků
Než dojde skřítek domů, musí posbírat všechny hříbky.
Skoky
V lese jsou občas rybníčky. Skřítek je zvládne přeskočit, ale musíte mu přistavit na správné místo pružinku.
Víc skřítků
Máme tu několik skřítků a všichni chtějí do domečku. Někteří jsou navíc červení. A nikdo se nesmí srazit!
Přebarvování
Skřítek se naučil přebarvovací kouzlo, které mu změní barvu kabátku.
Lesní výpravy I
Lesní výpravy s různými prvky: hříbky, rybníky, několik skřítků…
Teleport
Máme tu další kouzla – tentokrát teleportační brány, které přenesou skřítka z jednoho místa na druhé.
Pozor na skřeta!
V lese se objevil zlý skřet. Skřítek se musí dostat domů a vyhnout se mu.
Kameny a hůlka
V lese občas překáží velké kameny. Naštěstí tu je kouzelná hůlka, která je odčaruje.
Vybuchující muchomůrka
V lese začaly růst kouzelné muchomůrky. Když kolem nich někdo projde, vybuchnou!
Lesní výpravy II
Pokračování lesních výprav s různými prvky.
Rotující šipky
Lesní vynálezci vymysleli rotující šipky, které se otočí pokaždé, když kolem nich skřítek projde.
Mizející šipky
Tentokrát tu máme speciální mizející šipky, které jsou jen na jedno použití.
Lesní výpravy III
Třetí díl lesních výprav s různými prvky.
Celkem vyřešeno: 32 z 139