Plošinovka – 4. třída (4. ročník)
Plošinovky patří ke klasickým počítačovým hrám. V naší Plošinovce však neovládáte postavu herní konzolí, ale programem. Programy se tvoří grafickým programováním a procvičíte si na nich především podmínky.
Výpis úloh
Přidat k oblíbeným
Přidat k mým oblíbeným »Rozcvička
Pan Blob se potřebuje dostat ke dveřím. Naučte ho, jakou akci má kdy provést, aby úspěšně splnil svoji misi.
Přidat k oblíbeným
Přidat k mým oblíbeným »Podmínky: základy
Pan Blob je inteligentní a nemusí u každého kaktusu dělat to stejné. Může se rozhodnout podle toho, zda kaktus roste na trávě, nebo písku.
Přidat k oblíbeným
Přidat k mým oblíbeným »Interakce
Vytvořte si vlastní pravidla hry a pak si hru zahrajte! V této sadě pan Blob dokáže reagovat nejen na prvky na plánu, ale i na kliknutí.
Přidat k oblíbeným
Přidat k mým oblíbeným »Čarování
Pan Blob umí kouzlit! Dokáže třeba odčarovat všechny plošinky s trávou.
Přidat k oblíbeným
Přidat k mým oblíbeným »Pavouci a střely
Pozor, některé plošinky hlídají obří pavouci. Pan Blob je však umí sestřelit.
Přidat k oblíbeným
Přidat k mým oblíbeným »Rozšířené podmínky
Aby se pan Blob mohl lépe rozhodovat, naučíme ho nové podmínky na směr chůze a počet mincí.
Přidat k oblíbeným
Přidat k mým oblíbeným »Čarování s podmínkami
Nyní pan Blob bude potřebovat jak čarování, tak podmínky.
Přidat k oblíbeným
Přidat k mým oblíbeným »Čítače
Pan Blob umí i počítat. Sice jen po jedné, ale i to stačí.
Celkem vyřešeno: 0 z 59