Krok po kroku – 4. střední škola

V tomto cvičení doplňujete jednotlivé kroky v rozsáhlejším postupu. Jednotlivé úlohy jsou v podstatě řešené příklady, na kterých se můžete naučit, jak správně uvažovat o různých typech problémů.

Filtr podle ročníku


Algoritmické myšlení

Proměnné
Proměnné: obecné principy
Funkce a zobecňování
Funkce s parametry
Vývoj programů
Ladění, hledání chyb
Ladění programů s proměnnými
Úprava programů
Úprava programů s proměnnými

Logika a řešení problémů

Logické výroky slovy
Implikace a ekvivalence
Přemýšlení o implikaci a ekvivalenci
Příšerky: implikace a ekvivalence
Ovoce a zelenina: implikace a ekvivalence
Negace tvrzení
Logické důsledky
Logické výrazy
Vyhodnocování logických výrazů
Úpravy logických výrazů
Logické obvody

Kódování a modelování

Kódování čísel
Binární čísla: aritmetika

Použití technologií

Řešení technických problémů
Technické problémy: vstupní a výstupní zařízení

Umělá inteligence a strojové učení

Základy strojového učení
Princip strojového učení
Postup strojového učení
Vyhodnocení strojového učení
Zkreslení strojového učení
Metody strojového učení
Pravděpodobnost ve strojovém učení
NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence