Děkujeme za Vaše hodnocení.

Základní akce

MU1
Zkopírovat krátkou adresu (umime.to/MU1)
Ukázat QR kód

umime.to/MU1


Stáhnout QR kód
Ukázat/skrýt shrnutí

Programy se skládají z jednotlivých příkazů. V našich úlohách na procvičování můžete například potkat:

  • příkazy pro vypsání textu nebo nakreslení jednoduchého obrázku: vypiš, nakresli,
  • příkazy pro pohyb (dopředu, zatočit doprava),
  • provedení kouzla (vyčaruj klobouk, změň na žábu).

Při praktickém programování používáme například příkazy pro vypsání textu na monitor, vykreslení obrázku, načtení informace ze souboru nebo uložení výsledku výpočtu do paměti počítače.

Z dílčích příkazů následně skládáme programy pomocí posloupností příkazů, opakování, podmínek a dalších metod.

Souhrn mi pomohl
Souhrn mi nepomohl
Souhrn je skryt.

Pexeso

Hledání dvojic, které k sobě patří.


Základní akce  
Zobrazit souhrn tématu


Šipkovaná

Navigujte skřítka do domečku. Logická úloha, která funguje jako rozcvička na programování.


Skřítkova rozcvička

Položte do lesa šipky, aby skřítek došel do svého domečku. Šipek je málo, tak ať vám vystačí.



Želví grafika

Vykreslování obrázků želví grafikou za využití blokového programování.


Základy

Pro začátek naučíme želvu základní příkazy pro posun a zatáčení a nakreslíme s ní pár jednoduchých obrazců. Pokud si sami potřebujete ujasnit, jak fungují úhly, zkuste nejdřív pexeso na úhly.



ProgMalování

Tvorba obrázků skládáním základním tvarů (např. kruh, čtverec), využití blokového programování.


Malovací rozcvička

Sada příkladů na rozcvičení a vyzkoušení ovládání.



Stavitel

Pomocí blokového programování vytvořte program pro stavitele Standu.


Základy stavitelství

Stavitel Standa se představuje a natrénuje si základní akce (chůze, přesun materiálu, stavění, kácení).

NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence