Krok po kroku – 6. třída (6. ročník)

V tomto cvičení doplňujete jednotlivé kroky v rozsáhlejším postupu. Jednotlivé úlohy jsou v podstatě řešené příklady, na kterých se můžete naučit, jak správně uvažovat o různých typech problémů.

Filtr podle ročníku

Algoritmické myšlení

Cykly a podmínky
Opakuj N×  
Zobrazit souhrn tématu
Podmínky a větvení  
Zobrazit souhrn tématu
Opakuj dokud  
Zobrazit souhrn tématu
Proměnné
Proměnné: základní principy  
Zobrazit souhrn tématu
Funkce a zobecňování
Funkce  
Zobrazit souhrn tématu
Vývoj programů
Úprava programů  
Zobrazit souhrn tématu
Úprava programů
Úprava programů s proměnnými
Ladění, hledání chyb  
Zobrazit souhrn tématu
Ladění programů
Ladění programů s proměnnými

Kódování a modelování

Kódování textu a šifrování
Základní šifry  
Zobrazit souhrn tématu
Modelování pomocí grafů
Grafy a abstrakce  
Zobrazit souhrn tématu

Práce s daty

Sběr a evidence dat
Získávání dat  
Zobrazit souhrn tématu
Základy práce s daty
Řazení dat v tabulkách  
Zobrazit souhrn tématu
Vizualizace dat: principy
Nevhodné vizualizace a jejich úpravy
Vizualizace dat: typy grafů
Sloupcové grafy  
Zobrazit souhrn tématu
Tabulkový editor
Tabulky: početní operace  
Zobrazit souhrn tématu
Tabulky: funkce  
Zobrazit souhrn tématu

Použití technologií

Bezpečnost
Hesla a autentizace  
Zobrazit souhrn tématu
Viry, spam a sociální inženýrství  
Zobrazit souhrn tématu
Řešení technických problémů
Technické problémy: ovládání počítače
Technické problémy: vstupní a výstupní zařízení

Umělá inteligence a strojové učení

Základy strojového učení
Princip strojového učení  
Zobrazit souhrn tématu
NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence