Krok po kroku – 2. střední škola

V tomto cvičení doplňujete jednotlivé kroky v rozsáhlejším postupu. Jednotlivé úlohy jsou v podstatě řešené příklady, na kterých se můžete naučit, jak správně uvažovat o různých typech problémů.

Filtr podle ročníku

Algoritmické myšlení

Cykly a podmínky
Opakuj N×  
Zobrazit souhrn tématu
Podmínky a větvení  
Zobrazit souhrn tématu
Opakuj dokud  
Zobrazit souhrn tématu
Proměnné
Proměnné: základní principy  
Zobrazit souhrn tématu
Funkce a zobecňování
Funkce  
Zobrazit souhrn tématu
Vývoj programů
Úprava programů  
Zobrazit souhrn tématu
Úprava programů
Úprava programů s proměnnými
Ladění, hledání chyb  
Zobrazit souhrn tématu
Ladění programů
Ladění programů s proměnnými

Kódování a modelování

Kódování čísel
Binární čísla: základy  
Zobrazit souhrn tématu
Modelování pomocí grafů
Grafy a abstrakce  
Zobrazit souhrn tématu

Práce s daty

Tabulkový editor
Tabulky: funkce  
Zobrazit souhrn tématu

Použití technologií

Řešení technických problémů
Technické problémy: vstupní a výstupní zařízení

Umělá inteligence a strojové učení

Základy strojového učení
Princip strojového učení  
Zobrazit souhrn tématu
Postup strojového učení  
Zobrazit souhrn tématu
Vyhodnocení strojového učení  
Zobrazit souhrn tématu
Zkreslení strojového učení  
Zobrazit souhrn tématu
Metody strojového učení
Pravděpodobnost ve strojovém učení  
Zobrazit souhrn tématu
NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence