Krok po kroku – 2. střední škola
V tomto cvičení doplňujete jednotlivé kroky v rozsáhlejším postupu. Jednotlivé úlohy jsou v podstatě řešené příklady, na kterých se můžete naučit, jak správně uvažovat o různých typech problémů.
Filtr podle ročníku
Algoritmické myšlení
Opakuj N× (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 5 min
Podmínky a větvení (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 7 min
Opakuj dokud (střední)
zadání: 11
Typicky zabere: 6 min
Proměnné: základní principy (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 6 min
Funkce (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 6 min
Úprava programů (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 6 min
Úprava programů s proměnnými (střední)
zadání: 16
Typicky zabere: 9 min
Ladění programů (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 8 min
Ladění programů s proměnnými (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 9 min
Kódování a modelování
Práce s daty
Tabulky: funkce (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 6 min
Použití technologií
Technické problémy: vstupní a výstupní zařízení (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 7 min
Umělá inteligence a strojové učení
Princip strojového učení (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 9 min
Postup strojového učení (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 5 min
Vyhodnocení strojového učení (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 5 min
Zkreslení strojového učení (střední)
zadání: 11
Typicky zabere: 5 min
Pravděpodobnost ve strojovém učení (těžké)
zadání: 8
Typicky zabere: 5 min