Pexeso – 4. střední škola
Naše úloha není úplně stejná jako klasické pexeso, ale sdílí s ní základní prvek: hledání dvojic. U nás nejsou kartičky skryté, úkolem je pouze odhalit, které dvojice patří k sobě. Odkrývejte správně a odhalíte pěkný obrázek!
Filtr podle ročníku
Algoritmické myšlení
Knoflíky a nitě (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 4 min
Proměnné: obecné principy (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 6 min
Typy proměnných (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 3 min
Abstrakce příšerek (střední)
zadání: 7
Typicky zabere: 4 min
Logika a řešení problémů
Logické spojky a pravdivostní tabulky (střední)
zadání: 11
Typicky zabere: 8 min
Kódování a modelování
Dopravní značky (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 3 min
Základní šifry (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 5 min
Šifry s nápadem (lehké)
zadání: 11
Typicky zabere: 3 min
Šifry s nápadem (střední)
zadání: 11
Typicky zabere: 4 min
Šifry s nápadem (těžké)
zadání: 11
Typicky zabere: 7 min
RGB barvy (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 5 min
Binární čísla: základy (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 4 min
Grafy a abstrakce (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 3 min
Izomorfní grafy (lehké)
zadání: 8
Typicky zabere: 4 min
Izomorfní grafy (střední)
zadání: 12
Typicky zabere: 8 min
Teorie grafů: základní pojmy (střední)
zadání: 7
Typicky zabere: 3 min
Práce s daty
Příprava dokumentů
Digitální technologie
Hardware: mix (lehké)
zadání: 42
Typicky zabere: 3 min
Software: typy aplikací, příklady (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 5 min
Typy souborů (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 9 min
Počítačové sítě: mix (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 7 min
Programovací jazyk Python
Umělá inteligence a strojové učení
Úlohy strojového učení (střední)
zadání: 8
Typicky zabere: 3 min