Krok po kroku – 1. střední škola

V tomto cvičení doplňujete jednotlivé kroky v rozsáhlejším postupu. Jednotlivé úlohy jsou v podstatě řešené příklady, na kterých se můžete naučit, jak správně uvažovat o různých typech problémů.

Filtr podle ročníku

Algoritmické myšlení

Základy algoritmického myšlení
Opakování  
Zobrazit vysvětlení tématu
Podmínky a větvení  
Zobrazit vysvětlení tématu
Opakuj dokud  
Zobrazit vysvětlení tématu
Proměnné
Proměnné: základní principy  
Zobrazit vysvětlení tématu
Funkce a zobecňování
Funkce  
Zobrazit vysvětlení tématu
Vývoj programů
Úprava programů
Úprava programů
Úprava programů s proměnnými
Ladění, hledání chyb
Ladění programů
Ladění programů s proměnnými

Kódování a modelování

Kódování textu a šifrování
Základní šifry  
Zobrazit vysvětlení tématu
Kódování čísel
Binární čísla: základy  
Zobrazit vysvětlení tématu
Modelování pomocí grafů
Grafy a abstrakce  
Zobrazit vysvětlení tématu

Práce s daty

Vizualizace dat: principy
Nevhodné vizualizace a jejich úpravy
Tabulkový editor
Tabulky: funkce  
Zobrazit vysvětlení tématu

Digitální technologie

Strojové učení
Princip strojového učení  
Zobrazit vysvětlení tématu
Postup strojového učení  
Zobrazit vysvětlení tématu
Vyhodnocení strojového učení  
Zobrazit vysvětlení tématu
Zkreslení strojového učení  
Zobrazit vysvětlení tématu
Pravděpodobnost ve strojovém učení  
Zobrazit vysvětlení tématu

Použití technologií

Bezpečnost
Viry, spam a sociální inženýrství  
Zobrazit vysvětlení tématu
Řešení technických problémů
Technické problémy: ovládání počítače
Technické problémy: vstupní a výstupní zařízení
NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence