Krok po kroku – 1. střední škola

V tomto cvičení doplňujete jednotlivé kroky v rozsáhlejším postupu. Jednotlivé úlohy jsou v podstatě řešené příklady, na kterých se můžete naučit, jak správně uvažovat o různých typech problémů.

Vybrána třída: 1. střední škola (široký výběr)

Algoritmické myšlení

Základy algoritmického myšlení
Opakování   
Podmínky a větvení   
Opakuj dokud   
Proměnné
Proměnné: základní principy   
Funkce a zobecňování
Funkce   
Vývoj programů
Úprava programů
Úprava programů
Úprava programů s proměnnými
Ladění, hledání chyb
Ladění programů
Ladění programů s proměnnými

Kódování a modelování

Kódování textu a šifrování
Základní šifry   
Kódování čísel
Binární čísla: základy   
Modelování pomocí grafů
Grafy a abstrakce   

Práce s daty

Vizualizace dat: principy
Nevhodné vizualizace a jejich úpravy
Tabulkový editor
Tabulky: funkce   

Digitální technologie

Strojové učení
Základy strojového učení   
Metody strojového učení   
Vyhodnocení strojového učení   
Zkreslení strojového učení   

Použití technologií

Bezpečnost
Viry, spam a sociální inženýrství   
Řešení technických problémů
Technické problémy: ovládání počítače
Technické problémy: vstupní a výstupní zařízení
NAPIŠTE NÁM

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Časté dotazy Návody pro učitele

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence