Stavitel

Stavitel Standa má misi! A ne jen jednu. Aby svoje úkoly splnil, musí nosit kameny, kácet lesy a stavět domy, mlýny i hrady. Aby se v tom neztratil, potřebuje vaši pomoc – pomocí grafických bloků vytvořte program, podle kterého Standa svoji misi splní. Počet bloků, které můžete použít, je často omezený, takže bude potřeba se zamyslet a použít ten správný přístup...


Řazení podle

Výpis úloh

rozbalit vševybrané sadyjen přehled

Algoritmické myšlení » Posloupnosti příkazů » Základní akce

Základy stavitelství
0/8

Základy stavitelství

Stavitel Standa se představuje a natrénuje si základní akce (chůze, přesun materiálu, stavění, kácení).

Algoritmické myšlení » Cykly a podmínky » Opakuj N×

Stavby s opakováním
0/7

Stavby s opakováním

Standa je pracovitý a dokáže toho postavit hodně. Pro zadávání úkolu se nám bude hodit příkaz opakuj.

Stavby s opakováním: těžší
0/5

Stavby s opakováním: těžší

Úkoly využívající jen základní cyklus opakuj. Je ale potřeba to dobře vymyslet.

Algoritmické myšlení » Cykly a podmínky » Opakuj dokud

Opakuj dokud
0/7

Opakuj dokud

Tentokrát vyzkoušíme formu příkazu opakuj s využitím podmínek.

Opakuj dokud: těžší
0/6

Opakuj dokud: těžší

Mírně náročnější úkoly využívající cyklus opakuj dokud.

Algoritmické myšlení » Cykly a podmínky » Opakované rozhodování

Opakování a podmínky
0/5

Opakování a podmínky

Standu čekají náročnější stavební úkoly, bude se muset opakovaně rozhodovat podle aktuální situace v terénu.

Opakování a podmínky: těžší
0/5

Algoritmické myšlení » Funkce a zobecňování » Rekurze

Rekurze
0/3

Rekurze

Bonusová sada, ve které nejsou dostupné bloky pro opakování. Místo toho je potřeba vhodně využít rekurzivní funkce (funkce, které volají sami sebe).

NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence