Algoritmické myšlení: Základy algoritmického myšlení

Význam příkazů

Základy

Želví grafika: lehké
0/14

Skřítkova rozcvička

Šipkovaná: lehké
2/6

Malovací rozcvička

ProgMalování: lehké
1/11

Posloupnost příkazů

Želví obrázky

Pexeso: střední

Posloupnost příkazů

Rozhodovačka: lehké

Sběr odpadu

Přesouvání: lehké

Posloupnost příkazů

Rozhodovačka: střední

Bloudící myš

Přesouvání: lehké

Bloudící myš

Přesouvání: střední

Posloupnosti kouzel

Rozhodovačka: lehké

Stavby z kostek

Přesouvání: lehké

Posloupnosti kouzel

Rozhodovačka: střední

Posloupnosti kouzel

Přesouvání: lehké

Deaktivace bomby: posloupnosti

Rozhodovačka: lehké

Posloupnosti kouzel

Přesouvání: střední

Deaktivace bomby: posloupnosti

Rozhodovačka: střední

Rozcvička kostek

Kód kostky: lehké
0/5

Sběr hříbků

Šipkovaná: lehké
1/9

Obrázky

ProgMalování: lehké
0/11

Skoky

Šipkovaná: lehké
0/8

Obrázky II

ProgMalování: lehké
0/8

Opakování

Opakování

Rozhodovačka: lehké

Sběr vlajek

Přesouvání: lehké

Opakování

Rozhodovačka: střední

Sběr vlajek

Přesouvání: střední

Včelí smyčky

Přesouvání: lehké

Opakovací kouzla

Rozhodovačka: lehké

Opakovací kouzla

Rozhodovačka: střední

Opakovací kouzla

Přesouvání: lehké

Deaktivace bomby: opakování

Rozhodovačka: střední

Obrázky s opakováním

Želví grafika: lehké
0/14

Opakování

Kód kostky: lehké
0/7

Kreslení

Želví grafika: lehké
0/10

Vzory s opakováním I

ProgMalování: lehké
0/9

Kreslení II

Želví grafika: lehké
0/10

Podmínky a větvení

Podmínky a větvení

Rozhodovačka: lehké

Oblékání příšerek

Přesouvání: lehké

Oblékání příšerek

Přesouvání: střední

Podmíněná kouzla: oblékání příšerek

Rozhodovačka: lehké

Podmíněná kouzla: oblékání příšerek

Rozhodovačka: střední

Deaktivace bomby: podmínky

Rozhodovačka: lehké

Rozcvička

Plošinovka: lehké
0/8

Podmínky: základy

Plošinovka: lehké
0/8

Procházky s rozhodováním

Kód kostky: lehké
0/7

Interakce

Plošinovka: lehké
0/6

Pavouci a střely

Plošinovka: lehké
0/7

Procházky s rozhodováním II

Kód kostky: lehké
0/6

Rozšířené podmínky

Plošinovka: lehké
0/9

Čarování s podmínkami

Plošinovka: lehké
0/6

Opakuj dokud

Opakuj dokud

Kód kostky: lehké
0/6

Cykly s podmínkou

Trénink

Robotanik: lehké
0/5

Lehké

Robotanik: lehké
0/17

Opakované rozhodování

Kód kostky: lehké
0/7

Vnořené cykly

Vzory s opakováním

Želví grafika: lehké
0/10

Dvojité opakování

Kód kostky: lehké
0/8

Souběžné akce

Víc skřítků

Šipkovaná: lehké
9/10

Pozor na skřeta!

Šipkovaná: lehké
0/7

Základy algoritmického myšlení: mix

Výpravy kostek

Kód kostky: lehké
0/4

Algoritmické myšlení: Vývoj programů

Ladění, hledání chyb

Ladění obrázků

ProgMalování: lehké
6/9

Kódování a modelování: Kódování obrazu a zvuku

Bitmapová grafika

Bitmapová grafika

Rozhodovačka: lehké

Kódování a modelování: Přenos a komprese dat

Informace, velikost dat

Informace, velikost dat

Rozhodovačka: střední

Příprava dokumentů: Typografie

Interpunkce a speciální znaky

Interpunkce a speciální znaky

Rozhodovačka: lehké

Typografie: mix

Typografie: mix

Rozhodovačka: lehké

Příprava dokumentů: Příprava textů a prezentací

Prezentace

Prezentace

Rozhodovačka: lehké

Digitální technologie: Software

Typy souborů

Typy souborů

Rozhodovačka: střední

Použití technologií: Práce s informacemi

Vyhledávání na internetu

Vyhledávání na internetu

Rozhodovačka: lehké

Použití technologií: Komunikace

E-mailová komunikace

E-mailová komunikace

Rozhodovačka: lehké

Použití technologií: Bezpečnost

Zabezpečení zařízení

Zabezpečení zařízení

Rozhodovačka: střední

Použití technologií: Technologie a zdraví

Ergonomie

Ergonomie

Rozhodovačka: lehké
NAPIŠTE NÁM

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Časté dotazy Návody pro rodiče Návody pro učitele

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence