Téma
Algoritmické myšlení: Rozpoznávání vzorů 1 / 30 0 / 34
Algoritmické myšlení: Základy algoritmického myšlení 0 / 44 17 / 492
Algoritmické myšlení: Proměnné 0 / 9 22 / 113
Algoritmické myšlení: Funkce a zobecňování 0 / 5 0 / 73
Algoritmické myšlení: Vývoj programů 11 / 32
Algoritmické myšlení: Algoritmické myšlení: mix 2 / 176
Logika a řešení problémů: Logika 0 / 8 2 / 27
Logika a řešení problémů: Řešení problémů 74 / 1173
Kódování a modelování: Kódování informací 1 / 11
Kódování a modelování: Kódování textu a šifrování 0 / 12
Kódování a modelování: Kódování obrazu a zvuku 0 / 8
Kódování a modelování: Kódování čísel 0 / 2 0 / 21
Kódování a modelování: Přenos a komprese dat 0 / 3
Kódování a modelování: Modelování pomocí grafů 0 / 8
Kódování a modelování: Modelování a simulace 0 / 2
Práce s daty: Základy práce s daty 0 / 21
Práce s daty: Vizualizace dat: principy 0 / 2
Práce s daty: Vizualizace dat: typy grafů 0 / 17 0 / 51
Práce s daty: Tabulkový editor 0 / 17 0 / 108
Příprava dokumentů: Typografie 0 / 5
Příprava dokumentů: Příprava textů a prezentací 0 / 5
Příprava dokumentů: Multimédia 0 / 2
Příprava dokumentů: Webdesign 0 / 1
Příprava dokumentů: Psaní všemi deseti 0 / 468
Digitální technologie: Hardware 0 / 11
Digitální technologie: Software 0 / 6
Digitální technologie: Počítačové sítě 0 / 2
Použití technologií: Práce s informacemi 0 / 5
Použití technologií: Komunikace 0 / 8
Použití technologií: Bezpečnost 0 / 6
Použití technologií: Řešení technických problémů 0 / 6
Použití technologií: Technologie a zdraví 0 / 2
Programovací jazyk Python: Proměnné a výrazy 0 / 1
Programovací jazyk Python: Řízení výpočtu 0 / 30

Algoritmické myšlení: Základy algoritmického myšlení

Význam příkazů

Základy

Želví grafika: lehké
0/14

Skřítkova rozcvička

Šipkovaná: lehké
2/6

Malovací rozcvička

ProgMalování: lehké
1/11

Posloupnost příkazů

Želví obrázky

Pexeso: střední

Posloupnost příkazů

Rozhodovačka: lehké

Sběr odpadu

Přesouvání: lehké

Posloupnost příkazů

Rozhodovačka: střední

Bloudící myš

Přesouvání: lehké

Posloupnost příkazů

Rozhodovačka: těžké

Bloudící myš

Přesouvání: střední

Posloupnosti kouzel

Rozhodovačka: lehké

Stavby z kostek

Přesouvání: lehké

Posloupnosti kouzel

Rozhodovačka: střední

Stavby z kostek

Přesouvání: střední

Posloupnosti kouzel

Rozhodovačka: těžké

Posloupnosti kouzel

Přesouvání: lehké

Deaktivace bomby: posloupnosti

Rozhodovačka: lehké

Posloupnosti kouzel

Přesouvání: střední

Deaktivace bomby: posloupnosti

Rozhodovačka: střední

Rozcvička kostek

Kód kostky: lehké
0/5

Sběr hříbků

Šipkovaná: lehké
1/9

Obrázky

ProgMalování: lehké
0/11

Skoky

Šipkovaná: lehké
0/8

Obrázky II

ProgMalování: lehké
0/8

Opakování

Želví obrázky (s opakováním)

Pexeso: střední

Opakování

Rozhodovačka: lehké

Sběr vlajek

Přesouvání: lehké

Opakování

Rozhodovačka: střední

Sběr vlajek

Přesouvání: střední

Opakování

Rozhodovačka: těžké

Včelí smyčky

Přesouvání: lehké

Opakovací kouzla

Rozhodovačka: lehké

Včelí smyčky

Přesouvání: střední

Opakovací kouzla

Rozhodovačka: střední

Opakovací kouzla

Přesouvání: lehké

Opakovací kouzla

Rozhodovačka: těžké

Opakovací kouzla

Přesouvání: střední

Deaktivace bomby: opakování

Rozhodovačka: střední

Obrázky s opakováním

Želví grafika: lehké
0/14

Opakování

Kód kostky: lehké
0/7

Kreslení

Želví grafika: lehké
0/10

Vzory s opakováním I

ProgMalování: lehké
0/9

Vzory s opakováním II

ProgMalování: lehké
0/10

Kreslení II

Želví grafika: lehké
0/10

Podmínky a větvení

Podmínky a větvení

Rozhodovačka: lehké

Sběr vlajek: podmínky

Přesouvání: střední

Podmínky a větvení

Rozhodovačka: střední

Oblékání příšerek

Přesouvání: lehké

Podmínky a větvení

Rozhodovačka: těžké

Oblékání příšerek

Přesouvání: střední

Podmíněná kouzla: oblékání příšerek

Rozhodovačka: lehké

Rozhodovací stromy

Přesouvání: lehké

Podmíněná kouzla: oblékání příšerek

Rozhodovačka: střední

Podmíněná kouzla: oblékání příšerek

Rozhodovačka: těžké

Deaktivace bomby: podmínky

Rozhodovačka: lehké

Rozcvička

Plošinovka: lehké
0/8

Podmínky: základy

Plošinovka: lehké
0/8

Procházky s rozhodováním

Kód kostky: lehké
0/7

Interakce

Plošinovka: lehké
0/6

Pavouci a střely

Plošinovka: lehké
0/7

Procházky s rozhodováním II

Kód kostky: lehké
0/6

Rozšířené podmínky

Plošinovka: lehké
0/9

Interakce a podmínky

Plošinovka: lehké
0/6

Čarování s podmínkami

Plošinovka: lehké
0/6

Kombinace podmínek

Plošinovka: lehké
0/5

Opakuj dokud

Opakuj dokud

Rozhodovačka: střední

Vláček

Přesouvání: střední

Opakuj dokud

Kód kostky: lehké
0/6

Cykly s podmínkou

Trénink

Robotanik: lehké
0/5

Lehké

Robotanik: lehké
0/17

Opakované rozhodování

Kód kostky: lehké
0/7

Vnořené cykly

Vnořené cykly

Rozhodovačka: střední

Vzory s opakováním

Želví grafika: lehké
0/10

Želva s limitem

Želví grafika: lehké
0/6

Dvojité opakování

Kód kostky: lehké
0/8

Vzory s opakováním II

Želví grafika: lehké
0/9

Souběžné akce

Víc skřítků

Šipkovaná: lehké
9/10

Pozor na skřeta!

Šipkovaná: lehké
0/7

Základy algoritmického myšlení: mix

Výpravy kostek

Kód kostky: lehké
0/4

Algoritmické myšlení: Vývoj programů

Ladění, hledání chyb

Ladění obrázků

ProgMalování: lehké
6/9

Ladění obrázků

Želví grafika: lehké
0/7

Kódování a modelování: Přenos a komprese dat

Informace, velikost dat

Informace, velikost dat

Rozhodovačka: střední

Komprese dat

Komprese dat

Rozhodovačka: střední

Přenos dat

Přenos dat

Rozhodovačka: střední

Kódování a modelování: Modelování a simulace

Modely a skutečnost

Modely a skutečnost

Rozhodovačka: střední

Použití modelů a simulací

Použití modelů a simulací

Rozhodovačka: střední

Práce s daty: Vizualizace dat: principy

Součásti grafů, pojmy

Součásti grafů, pojmy

Rozhodovačka: střední

Nevhodné vizualizace a jejich úpravy

Nevhodné vizualizace a jejich úpravy

Krok po kroku: střední

Příprava dokumentů: Multimédia

Digitální fotografie

Digitální fotografie

Rozhodovačka: lehké

Zvuk

Zvuk

Rozhodovačka: střední

Příprava dokumentů: Webdesign

Webdesign: uživatelské prostředí

Webdesign: uživatelské prostředí

Rozhodovačka: střední

Příprava dokumentů: Psaní všemi deseti

Prostřední řádek

Základy: FJDK

Psaní všemi deseti: lehké
0/10

Písmena S, L

Psaní všemi deseti: lehké
0/9

Písmena A, Ů

Psaní všemi deseti: lehké
0/11

Písmena G, H

Psaní všemi deseti: lehké
0/12

Druhý řádek

Písmena R, U

Psaní všemi deseti: lehké
0/11

Písmena E, I

Psaní všemi deseti: lehké
0/10

Písmena O, P

Psaní všemi deseti: lehké
0/11

Písmeno T a opakování

Psaní všemi deseti: lehké
0/9

Písmena Ú, Q, W

Psaní všemi deseti: lehké
0/8

Opakování: dva řádky

Psaní všemi deseti: lehké
0/10

Třetí řádek

Písmena V, M

Psaní všemi deseti: lehké
0/12

Písmena C, X

Psaní všemi deseti: lehké
0/10

Písmena B, N

Psaní všemi deseti: lehké
0/10

Písmena Y, Z

Psaní všemi deseti: lehké
0/11

Čárka, tečka

Psaní všemi deseti: lehké
0/7

Velká písmena

Psaní všemi deseti: lehké
0/8

Věty bez diakritiky

Psaní všemi deseti: lehké
0/7

Znaky s diakritikou a čísla

Písmena Ř, Á

Psaní všemi deseti: lehké
0/8

Písmena Č, Í

Psaní všemi deseti: lehké
0/7

Písmena Š, É

Psaní všemi deseti: lehké
0/6

Písmena Ě, Ž

Psaní všemi deseti: lehké
0/4

Písmeno Ý a opakování

Psaní všemi deseti: lehké
0/5

Přepis textu

Přepis textu: Písničky

Psaní všemi deseti: lehké
0/6

Přepis textu: Absurdní pohádky

Psaní všemi deseti: lehké
0/5

Přepis textu: Wikipedie

Psaní všemi deseti: lehké
0/9

Přepis textu: Čapek

Psaní všemi deseti: lehké
0/5

Přepis anglického textu

Psaní všemi deseti: lehké
0/7

Zrychlující doprava

Psaní všemi deseti: lehké
0/12

Digitální technologie: Počítačové sítě

Počítačové sítě: obecné principy

Počítačové sítě: obecné principy

Rozhodovačka: lehké

Počítačové sítě: obecné principy

Rozhodovačka: střední

Použití technologií: Technologie a zdraví

Ergonomie

Ergonomie

Rozhodovačka: lehké

Monitoring zdraví

Monitoring zdraví

Rozhodovačka: střední

Programovací jazyk Python: Proměnné a výrazy

Proměnné a číselné výrazy v Pythonu

Proměnné a číselné výrazy v Pythonu

Rozhodovačka: lehké

Programovací jazyk Python: Řízení výpočtu

Sekvence příkazů v Pythonu

Základy

Python želva: lehké
0/13

Cyklus for v Pythonu

Opakování

Python želva: lehké
0/10
NAPIŠTE NÁM

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Časté dotazy Návody pro rodiče Návody pro učitele

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Obsah Ovládání Přihlášení Licence